Oktober 2018
Een goede onderwerpregel vergroot het succes van de nieuwsbrief

Het succes van een digitale nieuwsbrief staat of valt met de onderwerpregel. Bijna de helft van de e-mail- en nieuwsbriefontvangers (47%) opent een e-mail alleen op basis van deze regel. Het is dus ontzettend belangrijk om niet alleen over de teksten en de illustraties na te denken, maar juist ook over de onderwerpregel.

5 tips voor meer succeslees hier verder

September 2018
Zakelijk succes met Instagram

Zit jij zakelijk (of privé) op Instagram? Even het geheugen opfrissen…Instagram, onderdeel van Facebook, is een gratis social platform. Hier kan je digitale foto’s en video’s met een speelduur tot max 60 seconden plaatsen. Deze foto’s en video’s kunnen digitaal gefilterd worden. En vergeet niet om ze uit te wisselen op andere social mediakanalen, zoals Facebook en Twitter.

Hashtag – lees hier verder

Augustus 2018
Radio-interview voor KMI Mammacare

Vrijdag 3 augustus jl. was Mireille Korst, eigenaresse van KMI Mammacare live te horen bij het programma ‘Aan Tafel’ op Radio M Utrecht. Een cliënte en zij waren benaderd voor een interview over zwemprothese en over het nut van speciale prothese badkleding. Goed om luisteraars ook over dit onderwerp te informeren. Maar natuurlijk ook prachtige (gratis) publiciteit voor KMI!

Relatie opbouwen lees hier verder

Juli 2018
Aandachtspunten voor een beurswand

Er gaat geen beurs of congres voorbij of je ziet wel een beurswand. Soms een grote (opgebouwd met magnetische banen op een frame), soms een kleiner ‘pop-up’ scherm. In alle gevallen relatief makkelijk in een personenauto mee te nemen naar de locatie en eenvoudig te plaatsen. De kosten van deze displays zijn tegenwoordig laag en de materialen geven zeker meerwaarde aan jouw bedrijf en beursdeelname.

Wat zet je erop?lees hier verder

Juni 2018
Ook in de vakantie wordt jouw e-mail gelezen

De zomermaanden zijn qua communicatieactiviteiten altijd rustig. Even geen bijeenkomsten, geen beurzen en ook nieuwsbrieven of andere zakelijke mailings staan pas weer medio september gepland. Ik kan me vergissen, maar deze zomerperiode lijkt wel steeds vroeger te beginnen (medio juni) en later te eindigen…En eigenlijk is dat niet nodig.

Emoji – lees hier verder

Mei 2018
Aanpassingen in website van Blex Logistics

website Blex Logistics

Blex Logistics BV is een jong transportbedrijf, opgericht door 2 enthousiaste en hardwerkende neven. De zaken gaan goed, het personeelsbestand en het aantal bakwagens en trucks zijn aanzienlijk uitgebreid. Het werd dan ook hoog tijd om de website beter in te vullen. Het ontwerp en stramien waren al gemaakt door A-media reclame in Nieuwegein, Comm’in Out zorgde voor de teksten en een logische opbouw en invulling van de pagina’s. Ook de controle van de opmaak, de fotomaterialen en links is door Comm’in Out verzorgd.

Website 2.0 – lees hier verder

April 2018
Hou in je communicatie rekening met laaggeletterden

laaggeletterden

Wist je dat laaggeletterdheid een overkoepelende term is voor mensen die moeite hebben met lezen, schrijven en rekenen (!). Én daarmee hebben deze mensen dus ook problemen met de ‘digitale snelweg’ waarop we ons begeven. Nu denk jij misschien ‘niet binnen mijn doelgroep’…….

2,5 miljoen lees hier verder

April 2018
Jubileumfeest X-ICT in Zwolle

Precies een jaar geleden was Comm’in Out nauw betrokken bij het jubileumfeest van X-ICT. Gestart in 2007 is dit Zwolse bedrijf uitgegroeid tot een prachtige organisatie met ruim 35 medewerkers, verspreid over 2 vestigingen. Voldoende reden dus voor een feestje voor klanten, prospects, leveranciers en het eigen personeel.

Feesttentlees hier verder

maart 2018
Bewegende beelden scoren

Actief op social media? Dan kan je niet meer om bewegende beelden heen. Bijv. door Facebook Live te gaan of een mooie compilatie van diverse bewegende beelden te maken. Zoals ik hier voor Tennisvereniging Rijnhuyse heb gemaakt bij een event met kinderen tussen de 4-6 jaar oud.  Gewoon met de smartphone gemaakt en gemonteerd.

Niet te zwaar – lees hier verder

Februari 2018
Haak in op de actualiteit

Een speciaal evenement of (feest)dag is soms een goed moment voor bedrijven of organisatie om op in te haken. En dan bedoel ik echt niet alleen het inhaken op het WK-voetbal of andere grote gebeurtenissen. Het kan zeker ook kleinschalig zijn. Vaak geldt: hoe gerichter en actueler, des te meer je bericht op social media of attentie naar de klant opvalt. En ik weet zeker, dat de klant het waardeert! En daar gaat het om.

Bos rozen – lees hier verder

Februari 2018
Persbericht in de krant

Rijnhuyse

Een lokale sportvereniging heeft natuurlijk maar beperkte bronnen van inkomsten. Met het lidmaatschap van de leden, inkomsten via sponsors, de  verkoop in de kantine en eventuele verhuur van locatie of banen/velden, houdt het wel op. Om de club en activiteiten regionaal of lokaal in the picture te zetten, is free publicity onontbeerlijk. Want meer publiciteit, betekent meer bekendheid. En dat levert mogelijk meer leden en meer sponsors op. Dus inkomsten.

Free Publicity – lees hier verder

januari 2018
Onderwerpen voor jouw nieuwsbrief

Een (digitale) nieuwsbrief is een uitstekend instrument om het contact met klanten en prospects te onderhouden. Bovendien hoeft een nieuwsbrief niet zo kostbaar te zijn, zodat het regelmatig inzetbaar is.

Paar onderwerpen per uitgave – lees hier verder

Januari 2018
Het beste tijdstip voor jouw social media post

het beste tijdstip voor jouw social media post

Regelmatig krijg ik de vraag ‘Wat is het beste tijdstip om (zakelijk) iets te posten op
social media. Denk bijvoorbeeld aan Facebook, Twitter, Instagram of LinkedIn?’ Want het is toch je streven om zoveel mogelijk mensen met jouw post te bereiken.

Geschikte momenten – lees hier verder